وضعیت درآمد کارمندان در کشورهای خارجی

وضعیت کارکنان دولت در انگلستان

انگلستان بعداز آبادی ها سال هنوز در تکاپوی تحقیر کردن دولت است و هنوز آنچنان توفیقی پیدا نکرده است .

این میهن در بخش مدنی نیز پرسنل متعددی را جذب کرده و نیز سرویس ها برخی قابل قبولی در اختیار مردمان گذارده است . مانند مخارج معالجه در انگلیس به طور کامل بدون پول است .

میزان بیکاری درین مملکت هم دوچندان کم بوده و نسبتاً سه درصد است . ولی این آمار به مجموع کشورهای بریتانیای کبیر وابستگی داراست و تنها دربرگیرنده انگلستان نمیشود .

میزان جمعیت : 54 میلیون و 300 هزار نفر
نرخ بیکاری : 3 . 1 درصد
دست‌کم درآمد کارکنان دولت در ماه : 1340 دلار
درصد پرسنل مدنی به کل جمعیت مشغول به کار : 16 . 4 درصد

شرایط پرسنل دولت در ترکیه

یک کدام از نزدیک ترین کشورها به جمهوری اسلامی ایران چه از نگاه فرهنگی و چه از نگاه اقتصادی ترکیه است . این مرزو بوم توانسته طی پنج سال پیشین حجم متعددی از دولت خویش را کسر کرده و در ازای سهم بخش محرمانه را دوچندان نماید . به همین بهانه اقتصاد این مرز و بوم شاهد یک پرورش چشمگیر در چندین سال قبل بوده است . ترکیه با قرار تصاحب کردن در یک کدام از حیاتی ترین بخشها عالم , دارنده حالت جغرافیایی راهبری و فراوان نیکی است و گذرگاه جنوب غرب آسیا و اروپا به شمار میاید و کشورهای بخش اعظمی , علی الخصوص کشور‌ایران از خاک ترکیه برای ترانزیت متاع و انرژی به کار گیری می نمایند .

میزان جمعیت : 79 میلیون و 400 هزار نفر
نرخ بیکاری : 11 . 8 درصد
دست‌کم درآمد پرسنل دولت در ماه : 450 دلار
درصد پرسنل مدنی به کل جمعیت مشغول به کار : 12 . 4 درصد

حالت پرسنل دولت در ژاپن

بین توسعه یافته ترین کشورهای عالم , ژاپن یکی‌از کوچک ترین جامعه ها را در اختیار داراست . از آنجایی که خلق کسب و کاری ژاپنی ها براساس دسته های کسب و عمل برون سپاری سازه شده‌است

درج دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *